Discutie pe mess...



Ionut:
nu mai am tigari ... cine merge sa imi cumpere?
Roxana: tu
Ionut: nuuuuuuuuuuuu vreaaaaaaaaaaaaaau
Roxana: ba vrei
Ionut: ba nu
Roxana: ba da
Ionut: ba nu
Roxana: ba da
Ionut: ba nu
Roxana: ba da
Ionut: bine .. ba nu ramane atunci
Roxana: ramane ba da
Ionut: bine
Ionut: renunt .. ai castigat .. ai noroc ca ma doare capu' si sunt obosit ca altfel nu aveai nici o sansa
Roxana: daaaaaaaaaaa
Roxana: te bateam oricum
Ionut: nu
Roxana: da
Ionut: nu
Roxana: da
Ionut: gata .. nu mai am chef de munca
Ionut: nu mai fac nimic azi
Ionut: azi relax
Ionut: am stins programul
Ionut: pa la revedere...
Ionut: ascult muzica
Ionut: Uneori ne dorim ca lumea sa fie altfel, mai buna, mai frumoasa, mai dreapta. Vrem sa fim fericiti, sa nu mai avem griji si probleme, sa fie armonie intre oameni. Uneori chiar ne apropiem de fericire, ne simtim bine si speram ca aceasta stare sa ramana permanent in sufletul nostru. De fiecare data insa intervine ceva care ne face sa revenim cu picioarele pe pamant si sa ne dam seama ca lumea este rea, ca avem griji si probleme, ca nu suntem fericiti...
Ionut: ghici pe cine am citat eu acum??
Roxana: pe tine
Ionut: ce mic eram atunci... clasa a VIII-a
Ionut: dar era faina viata
Ionut: mult timp liber
Roxana: dap
Roxana: offf
Roxana: viata asta
Ionut: viata e frumoasa .. pe atunci eram mai pesimist .. dar acum urla optimismul in mine
Roxana: e bine
Ionut: tu ce mai faci ?? asa .. in general?
Roxana: nik
Roxana: totu prost in viata mea
Roxana: sunt o epava
Ionut: ei na ... revinoti fata ca nu are rost sa te consumi cu toate nimicuriile
Roxana: da ce usor suna
Roxana: pare
Ionut: pai si tu m-ai sfatuit la fel cand eram eu deprimat .. si ia uite ce bine mi-a prins ..
Roxana: da cred ca sunt buna la incurajat pe altii
Roxana: dar pe mine nu
Ionut: pai pe tine sa te incurajeze altii ...
Roxana: da
Ionut: sa iti fac galeriie???
Roxana: te rog
Ionut: haaaaaaaaaai ro xa na
Roxana: ma simt mult mai bine
Ionut: ma bucur ca am putut ajuta
Ionut: pacat ca nu stiu ce ai .. dar sunt aici pentru tine oricum
Roxana: eu iti multumesc
Roxana: si am nevoie
Ionut: no need to run and hide/// it's a wonderful, wonderful life
Ionut: asta ascult eu acum
Roxana: ce misto
Roxana: eu sunt la pamant nu mai pot
Roxana: nu mai inteleg nik din viata ast a
Ionut: VIATA E FACUTA CA SA O TRAIESTI .. NU CA SA O INTELEGI...
Roxana: f tare
Ionut: daca intelegi chestia asta atunci viata merita traita
Roxana: esti minunat
Ionut: dar daca te chinui tot timpul sa intelegi viata inseamna ca vei pierde un razboi pe care inca nici macar nu l-ai inceput
Ionut: poti sa ma citezi
Roxana: poate am sa inteleg si eu asta
….
Roxana: vad ca nu vb cu mine
Ionut: tu nu vorbesti cu mine
Ionut: ca eu credeam ca iar ai treaba
Ionut: sau esti la tigara
Ionut: eu sunt aici .. stau cuminte si astept
Roxana: pe cine
Roxana: ?
Ionut: doar astept ...
Roxana: ok
Ionut: sa inceapa o melodie faina la radio .. sau sa se faca noapte .. sau sa ma ia somnul .. sau sa vad cine mai e pe mess .. sau sa dai tu un semn .. .... stau si nu fac nimic
Ionut: asa rau mi-a fost azi ...
Ionut: si ma durut capul ..
Ionut: si totusi am reusit sa ajung pana la ora asta
Ionut: azi trebe neaparat sa ma culc mai devreme
Ionut: ca de cateva zile bune in care dorm sub 5 ore pe noapte
Roxana: de ce te-ai simtit rau
Roxana: ?
Ionut: pentru ca nu am mai dormit de mult .. si pentru ca am si baut aseara
Ionut: azi dimineata abia m-am dat jos din pat
Roxana: offf
Ionut: ultima noapte in care am dormit cat de cat mai bine a fost joi spre vineri
Ionut: si de atunci nu am mai dormit decat foarte putin
Ionut: imediat imi da iar sangele pe nas
….
Roxana: te caftesc si ma si supar
Ionut: cu faza cu caftitu' nu am nimic impotriva ..
Roxana: a da ca ma supar nu te intereseaza
Ionut: tu intelegi totul invers
Ionut: am zis ca sunt de acord cu faza aia .. dar cu suparatul nu sunt de acord
Roxana: ok
Roxana: cred ca sunt ametita
Ionut: trece
Roxana: sper
Roxana: sunt trista
Ionut: e bine sa fi si trist
Ionut: ca iti dai seama de anumite lucruri ., de anumite trairi .. de anumite sentimente pe care nu stiai ca le ai decat daca treci si prin tristete
Ionut: de aia zic eu ca e frumoasa viata asta ..
Ionut: chiar daca pare amara uneori sa sti ca totul se intampla cu un scop
Ionut: nu cred neaparat in destin ... dar sa sti ca tot ce simtim .. tot ce facem .. tot ce experimentam in fiecare zi nu fac decat sa ne de-a o experienta ... sa ne ajute ca in etapele urmatoare ale vietii sa ne descurcam mai bine si sa gandim mai limpede
Ionut: de aia zic eu ca uneori si senzatia de tristete e buna pentru viitor .. chiar daca ne distruge prezentul
Roxana: dar
Roxana: .
Roxana: eu as vrea sa nu fie asa
Roxana: as vrea sa fie o pov frumoasa
Roxana: de ce tre sa fie mereu asa
Roxana: ?
Roxana: cand o sa se opreasca si o sa fie bine
Roxana: ?
Roxana: cand
Roxana: ?
Ionut: cine a zis ca o sa fie mereu asa?
Ionut: stai ca suntem tineri inca .. mai avem timp
Ionut: nu toate dramele devin tragedii
Roxana: asa pare
Ionut: intr-o zi ne va lovi si pe noi norocul .. si atunci cand o va face sper sa fie atat de tare lovitura aia incat sa nu imi mai revin niciodata
Ionut: multe intrebari fara raspunsuri concrete plutesc in oceanul asta numit „iubire”
Ionut: asa si ?? ce daca ??
Ionut: noi punem intrebariile fara motiv
Ionut: dar ce ar fi daca am lua totul asa cum este de fapt
Ionut: fara sa mai analizam .. fara sa mai contestam
Roxana: tu esti un sensibil si fata care te va aprecia va fi forte fericita
Ionut: ms de apreciere
Ionut: dar nu mai e chiar asa nici ce zici
Ionut: nu caut o fata sa ma aprecieze
Ionut: caut o fata care sa ma iubeasca .. si asta e mai greu
Ionut: dar nu trebe sa dam vina pe viata pentru toate probelmele..
Ionut: cum ca viata e de ca..at
Ionut: sau ca viata e nedreapta cu noi ..
Ionut: iauzi...
Ionut: noi suntem nedrepti cu noi .. pentru ca suferim de lipsa de sinceritate si de depresii create de propiile orgolii
Ionut: poti sa ma citezi ..
Roxana: esti mirobolant
Ionut: apropo ...
Roxana: i a
Ionut: mi-a venit o idee pentru blog
Roxana: zi
Ionut: asta .. exact asta
Ionut: ce facem noi acum... vorbim…

15 comentarii:

  1. adanca discutie!e placut sa observi ca oameni cand sunt obositi vorbesc si gandesc mai liber succes in continuare
    anonimul Zoly!

    RăspundețiȘtergere
  2. da , m am linistit. Initial am crezut ca este vorba despre o discutie telefonica dar si din sfarsit reiese ca e de pe mess. Foarte taree !

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca cite-ai titlul te lamure-ai de la inceput ;). Ms de comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai Sorin crede ca toata lumea face ca el: inregistreaza convorbiriile telefonice.
    Nu stie ca e ilegal sa inregistreze convorbiriile telefonice?
    Si mai zice ca e reporter.
    Interesanta discutie....................

    RăspundețiȘtergere
  5. Ehhh da ? Chiar este ilegal ??? Nu pot sa cred !! Asta este strigator la cer > AHHHHHHHHHHH !!!
    gata am strigat destul.

    Dar sa ma dea in judecata draga, daca nu ii place. Dar oricum chiar ea mi/a declarat ca ii place asa ca > Sorry Compresory !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va rog frumos fara procese penale aici .. :), doar procese de constiinta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu cred, de fapt sunt sigura ca nu ti-a dat voie.
    Nu Ionut nu-l dau INCA in judecata. Mai il las un pic ca sa scot ceva bani de la el, ca acum e cam lefter. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. dar de ce esti curios Ionut?
    Am crezut ca sti deja.

    RăspundețiȘtergere
  9. Banuiesc ... dar poti sa si confirmi...

    RăspundețiȘtergere
  10. pai nu stiu la cine te gandesti.
    Dar ar fi trebuit sa-ti dai seama.
    Astept sa vad, dar sa-mi spui personal, nu aici.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mda... intrigile din viata mea si misterul profund de care am parte zi de zi ma fac sa iubesc asa de mult viata asta ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci, sa inteleg ca de fapt nu-ti trece prin cap cine sunt. Nici n-o sa-ti dezvalui, inca.
    Pupici si sa auzim numa de bine.
    Mai scrie ceva, ca-mi place sa citesc, sunt interesante, din viata de zi cu zi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ms ca citesti! Si ti-am zis si personal .. :)

    RăspundețiȘtergere